اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۷۶۶۸

اظهارات نماینده مجلس درباره تغییرات در وزارت ورزش

اظهارات نماینده مجلس درباره تغییرات در وزارت ورزش
نماینده مردم دیواندره گفت: سجادی با توجه به اینکه ورزشی است درک مناسبی از این حوزه دارد و این مسئله کمک شایانی به توسعه ورزش خواهد کرد.
۲۰:۰۰ - ۱۲ دی ۱۴۰۱
وانانیوز|

محسن فتحی نماینده مردم دیواندره، کامیاران و سنندج درخصوص عملکرد حوزه ورزش در دولت سیزدهم اظهار داشت: سجادی با توجه به اینکه ورزشی است درک مناسبی از این حوزه دارد و این مسئله کمک شایانی به توسعه ورزش خواهد کرد. 

وی افزود: شهرستان‌های کامیاران، سنندج و دیواندره دارای مناطق محرومی هستند و کمبود امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در این مناطق بسیار مشهود است. سجادی به این مشکلات واقف هست و با تعامل می‌توان درصدد رفع این مشکلات برآییم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره خاطرنشان ساخت: یکی از نکات مثبت در کارنامه سجادی افزایش مدال‌ها توسط بانوان و آقایان ورزشکار ایران است که در این مدت به دست آمده است. امیدواریم که این روند مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس نیز ادامه داشته باشد.

فتحی همچنین حضور بانوان در ورزشگاه ها را یکی دیگر از نکات مثبت وزارت سجادی عنوان کرد و گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفت شاهد حضور بانوان در ورزشگاه ها بودیم که این امر باعث توسعه ورزش خواهد شد و اقدام ارزشمندی بود.

وی در پایان افزود: سجادی در انتصاب‌های اخیر خود در وزارت ورزش و جوانان بسیار خوب عمل کرد و این اقدامات منجر به هم افزایی بین نمایندگان مجلس و وزارت ورزش و جوانان خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین